Rabu, Jun 17, 2009

HaPPY BiRTHDaY SaRaH DaNia

Pagi tadi DANIA tanya aku ...
D : mama betul ker ari nie samat ari jadi Nya, A : betullah..kan mama dah ckp semlm... D : abis bila Nya dpt potong kek samat ari jadi Nya...Nya nak potong kek powerpuff girl cam Kak Ya ari tu...
A : ntilah blik work mama cari kek tu ngan papa kat kedai kalu ada mama beli...
nti mlm kita potong kek ajak kak ya ngan adik wa sekali...
D : abis Nya kena tunggu mlm baru bole potong kek ker...
A : yelah..siang mama work...kak Ya pun sekolah.. D : yelah Nya tau...
A : kalu org tanya kakak bape tahun ari nie kakak nak jawab apa...
D : nti Nya cakaplah 4 tahunlah...
Hari nie genap 4 tahun usia anak aku yg sulung. SARAH DANIA, ..4 tahun lepas waktu nie aku tengah bergelut kesakitan nak lahirkan DANIA...tak sangka kejap aje masa berlalu...syukur ke hadrat Allah S.W.T....DANIA membesar dgn baik buat masa nie.. Aku tak tempah kek tuk DANIA pun tahun nie... Mampus aku, Mana aku nak cari kek Powerpuff girl ari nie...ptg nti aku carilah apa2 kek carton ganti kek yg DANIA nak..tak de apa2 majlis pun tuk DANIA tahun nie, mungkin mlm nie mak mertua ada adalah masak sikit2 tuk family aje sambil DANIA potong kek... Aku adalah beli 3,4 hadiah tuk DANIA ...biar dia rasa happy sikit.. Aku suruh adik2 ipar aku belikan 3,4 hadiah jugak biar nampak banyak... Ala hadiah murah2 aje...buat suka2 Aku doakan semoga DANIA membesar menjadi anak yg berguna tuk aku dan Hubby... wokey...esok aku update gambar DANIA potong kek... chow...