Sabtu, Julai 25, 2009

DeMaM

Sejak dari ari isnin lagi family aku demam..mula2 Hubby aku yg kena pastu jangkit kat Dania ngan Dhani pulak..Hubby aku Mc 4 hari dari isnin hingga khamis..3x gi klinik..kali ke-3 Doctor kasi injection barulah ok sikit panas badan dia. Dania pulak asal malam aje badan terus aje panas..yg Dhani pulak batuk..sian aku tgk time Dhani batuk..Lepak jaga diaorg bertiga aku pulak yg demam..tiba2 aje semlm badan aku kejap panas kejap sejuk..tekak jgn cakaplah dah perit semacam aje..kat klinik jgn ckplah punyalah ramai org..semuanya demam..tak taulah kenapa mungkin musim kot..tapi jangan H1N1 sudah..simpang malaikat 44...Doctor pun check macam nak tak nak aje aku tgk..penat sgt kot ramai sangat pesakit...
Dah 2 hari aku tak sempat singgah mandikan Abah, Badan letih sgt..Mak pun asyik call aje tanya keadaan aku anak beranak dia pun risau gak..Anak sedara aku yg dua org tu pun sama demam...
Allhamdulillah pagi nie badan aku ok skit dari semalam..tekak aje masih sakit..mintak2 esok lusa baiklah hendaknya..