Isnin, Julai 20, 2009

LaMSoon DiNNeR

Hubby aku mlm minggu ari tu ada Dinner company dia, Lamsoon Edible Oils..Tema cam jiwang lak tu..merah dan putih...sebelum tu Hubby aku tak kisah sgt pun pasal tema2 nie..last2 minit ari sabtu pagi ari tu dia ckp kalu pakai seluar putih cara gak..so aku nie pun layankan jugaklah..jenuh gak tghari tu gi cari seluar putih kat bundle..berpusing2 kat area masai..last2 jumpa gak, murah pun murah nak padankan seluar jeans tu ngan t-shirt merah..oklah jgn kata tak ikut tema...
Aku nie kat umah punyalah doa giler2 manalah tau Hubby aku dpt Lucky Draw yg best2...tapi hampeh..kul 10 lebih Hubby aku call cuma dpt cash voucher aje RM50..punah harapan ingatkan bole dpt TV LCD ker Air-Cond ker..dah lah dinner tak bole bawak Isteri...Kalu tak bole aku melaram sama...oklah tu tgh2 bln nie sapa yg nak bagi duit RM50..so syukur alhamdullilah...
Nie dia Hubby aku..ngan rambut trojan dia..konon ensemlah tue
dan nie aje yg Hubby aku dpt mlm tue:-