Khamis, Disember 03, 2009

BoSaN TaHaP GaBaN

Dah 3 hari Conference YM aku sunyi dan sepi yg amat sgt..
Selalunye pagi2 cam2 gosip ada, tapi kini bakal berkubur rasanya..
Camner hari2 yg mendatang aku nak lalui tanpa member2 Conf aku..
Bosan tahap Gaban sgt2...
ANIS awal2 dah berhijrah, bukan ke mana pun, cuma berhijrah ke alam nyata. Yelah kan selama nie dia sentiasa berada diawang-awangan ... ;). Sekarang ANIS dah mulakan hidup baru dengan meninggalkan pariapa2 yg setia dgn dia selama 10 tahun.
wakakaaka.

Sekarang nie PIDAH pulak menggantikan tempat ANIS, suka suki pu** masuk keje lambat.. Biasalah org nak jadik OKB.. Pasnie kalu sms gerenti tengah membuta...Wat masa nie pun pi keje sebab nak tunggu yg ujung bln nie maasuukkkk, kalu tak, takde maknenyeee PIDAH nak ulang alik kat tempat jin bertendang tu.. :). Apa yg penting tahun baru nie belanja aku nasi ayam penyet.

FEDA lak nak cuti panjang lepas nie, nak sambut org barulah katakan. Sekarang nie pun kalu ada si gebus nie kat Conf pun cam tak de.. Bz memanjang aje wat gaji pekerja
Lepas nie aku sajalah yg sentiasa free sampai bila2...
Sekarang nie aje dah terasa sgt2..akan datang cam nerlah agaknye...
Apa-apa pun wat PIDAH , ANIS & FEDA aku seronok lalui hari2 yg lepas bersama korang semua..
FRieND 4 eVeR