Khamis, Disember 31, 2009

SeLaMaT TiNGGaL KeNaNGaN 2009 ..SeLaMaT DaTaNG HaRaPaN 2010

Kejap aje masa berlalu..tinggal setengah ari aje lagi nak melangkah ke tahun baru 2010..
Pada aku sama aje tak de apa yg berubah, sama aje seperti ari2 yg lepas cuma calendar ajelah yg bertukar..
Aku tak taulah org lainkan masuk aje tahun baru mesti ada azam baru..tuk diri aku, tak de maknanyee azam2 nie..kalu wat azam pun lum tentu aku tunaikan..
Tapi yerlah masuk tahun baru bererti umur pun bertambahlah, so perkara2 n perangai2 yg buruk tahun 2009 kenalah tinggalkan..kenalah lebih matang dan peka dlm hari2 yg mendatang.
Walaupun tahun 2009 banyak kenangan manis dan pahit yg sukar aku lupakan, tapi aku terpaksa gak lupakan, kalu tak.. tak de maknanye tahun 2010 nie..yerlah wat ape aku nak ingat2kan benda2 yg telah berlalu..
Tahun baru nie gak Dania bakal menempuh alam persekolahan..tu pun 1 cabaran baru tuk aku. Mintak2 taklah mendatangkan apa2 masalah..Supaya Allah S.W.T berikan aku kekuatan yg lebih kuat lagi hendaknye menempuh hari2 depan.
Sedar tak sedar dah hampir setengah tahun gak aku dlm dunia blogger nie..entah ada tidak org yg jengah blog aku nie, aku pun tak tau..tapi ADA AKU KESAH semua tu..yg penting aku bebas meluahkan isi ati aku kat sini ..
Semperna Tahun Baru nie aku cuma ingin jadik ISTERI, MAMA, MENANTU, ANAK, ADIK, KAKAK yg sempurna di mata seluruh ahli keluarga aku. Itu saja.
MaSa LaLu aDaLaH SeJaRaH, HaRi iNi aDaLaH KeNYaTaaN, HaRi eSoK aDaLaH HaRaPaN. SeLaMaT TiNGGaL KeNaNGaN,
SeLaMaT DaTaNG HaRaPaN,
SeLaMaT TiNGGaL TaHuN 2009,
SeLaMaT DaTaNG TaHuN 2010....