Selasa, Oktober 26, 2010

BeRwAjAh BaRu

Ari nie aku tul2 free kat opis..
Pemalas tahap gabankan aku nie..Time keje leh update blog..Bukanlah malas nak wat keje..tapi tak de keje nak di wat pada masa n saat ini, dari aku ngular cara lain, baik ngular cari nie..mati2 dak2 opis aku ingat aku bz giler.. :) tgk aku ngadap pc dari pagi..
Tgh rajin nie nak update blog setelah sekian lama blog aku bersawang..Sejak 2 menjak nie memang malas nak mengupdate aper2 story..
Tapi lepas nie mungkin bertambah rajin kot..kalu tak dpt update kat opis, dah leh update kat umah..Kalu story kat sini riak lak kang..huhuhu..dgn erti kata lain kat umah dah ada berukband n lappy..yerlah sampai bila asyik nak share WIFI jiran sebelah..mula2 oklah lama2 malu mak nyahhh...
Apalagi tunggguuuu k kemunculan story2 aku dgn blog yg berwajah baru..
Wokeyyy challow bete...
chow cihn chow..