Khamis, Januari 13, 2011

BeRaNsUR PuLiH

.......Hellloooo..
Rasa cam dah lama tak ngadap tenet..4 hari kot..Blog tak update, fesbuk tak jengah, gosip2 artis tak baca..huhuhu.Cam bz giler kan..Tapi bukan bz..Sakit pinggang aku kembali lagi..Dah 4 hari menanggung kesakitan..Tak tau nak wat aper lagi...Cuma ari nie aje rasa segar n kurang skit sakit..Kelam kabut gak 2, 3 hari lepas ngan sakit, keje, anak2 lagi, hubby lak keje mlm..
Pulak tu Dania sejak naik sek nie mak aii dah cam sek rendah dah..keje sek hari2 ada...Penat tul..Terkejar2 dengan nak gi ngaji lagi..tu baru sorang anak sek dah huru hara..hahaha..Org yg anak 5 6 sek tak kecoh cam aku..Dengan Dhani lak, time2 aku sebok nak tgkkan keje sek Dania time tulah dia tak nak lepas mengempeng..hangin tul aku..Dah lah pinggang rasa cam nak tercabut..Dah badan sendiri sakitkan terpaksalah tanggung sendiri..Nak cakap ngan org pun bukan org boleh wat aper...

Kadang2 terpikir gak kalu duk umah kan best..Ttak yah keje..Taklah kelam  kabut cam sekarang..Tapi apakan daya hutang banyak, tak keje tak de duit..hahaha..Tapi kalu duk umah pun penat  gak, keje umah tak abis2..So apalagi Pn Ekin keje ajelah selagi daya..

Syukur allhamdullillah..Hari nie aku rasa segar skit..nak wat keje pun tak de masalah sgt..Sebelum mulakan keje, curi masa jap update blog..huhuhuhu..