Khamis, Mac 24, 2011

Amik MooD Dulu!!!!!!




Lama rasanya tak mengupdate blog..
Tak taulah naper jari2 halus aku nie tak kosa nak menaip selincah selalu..
Nak kata keje kat opis melambak tak jugak..
Nak kata keje umah kat umah banyak..
Tu biasalah mana pernah abiskan..

Tapi tulah..
Kemalasan menguasai segala2nyee..
 1 aje aku rajin, tukar2 template blog..
Cam2 rupa aku tukar..
Last2 yg nie jugak aku berkenan..
Lantaklah blog aku aku punya sukalah..
huhuhuhu

BerSawang ka.. blog aku..
Ada ka..Org yg jengah..
Lantaklah ada ker tidak..
Yg pasti Traffic kat Sebelah berubah2..
Tu Maknanyee ada lah yg menjengah..
huhuhuhu 

Wokey cukup takat nie..
Lagi panjang lagi merapu nti..
Ada bnyk story gak nak share nie..
Tguuu yer..
Amik mood dulu..
Kang dah ada mood
Mcm2 story nak habaq kat korang..

Challow bete...