Selasa, Mac 01, 2011

BIRtHdAy pARtY DhAni



Ahad lepas aku wat party skit ajak jiran2 tetangga semperna bday anak aku Dhani..Tak ajak member2 aku pun, Majlis biasa aje..suka suki tuk budak2, Aku suh mak mertua aku masakkan 2 jenis mee+akak aku orderkan kuih+mak aku watkan karipap comel2+aku tambah 2,3 jenis makanan ringgan+Hubby aku belikan kek yg comel.
Area umah aku tu memang ramai dak umur2 Dania & Dhani..Tuk majlis2 kecik cam nie memang meriah..Niat aku pun nak suka-suka aje jamu jiran2..

Dhani biasalah tgk abg2 beso ramai dtg, punyalah suka..Dania lak awal2 dah menjemput member2 dia..Wat majlis kecik cam tu pun aku dah lepak..lum wat kenduri beso2...hahaha..
Jom kita layan gambo..malas nak menaip bebnyk..time keje nie, curi masa update blog jap..kat umah dah tentu tak sempat nak ngadap pc..
Layannnn :-