Isnin, April 25, 2011

ReUniOn MewAhOLeO



Lama dah nak post past reunion nie, tapi asyik tak sempat aje..kat umah nak update pakai lappy En Hubby tak bayar lak berukband, so tak de linelah jawabnyee..:). Kat opis nak update ada masa, tapi cam malas aje..mata asyik ngantuk aje..Tapi ari nie aku rajin gaklah jari jemari aku tuk mengupdate story2 sejak 2 menjak nie..
Malas nak citer banyak, lagipun gambo tak banyak..Time tu biasalah mak kan pengerusi majlis so bz giler tak sempat nak snap2..Ada gambo dari cameraman tapi tak upload2 dlm fesbuk, malas mak nak kejorr nyahhh..

Gambo2 yg ada nie pun aku cilok dari fesbuk dak2 yg join party reunion nie..tapi yg penting gambo aku semua sipi2 aje..tak de yg glamor2..sedihh mak nyahhh..dahlah mak org kuat,,tak de pun gambo mak yg cun2..wahuhuhuhuhu..
Jom layan gambo:-
 
Kek yg disponser oleh kak ena..tapi dia tak dpt join..

anak2 yg sebuk nakkan kek..mak nolong potongkan aje :)


Hadiah lucky draw & hadiah suka-suki

makanan yg banyak giler disediakan oleh TS Hotel

AJK selaku MC petang tu..Kak Anne & Kak Sheila

Sebahagian dari yg Hadir

Kalu bab2 gambo mesti suka punya
 
Kak Wanie & Kak sue. Kak sue yg bertuah petang tu..Menang Miss Mewah..

Kak Sheila & Kak Lily selaku penyambut tetamu yg sebuk posing aje..

Gambo reramai..Tema Hitam & Merah..
 
Dania yg sebuk gak..


Akulah saper lagi..huhuhu


 Apa yg penting kerjasama pada petang party reunion nie amat aku hargai..Seronok sgt2 dpt berkumpul semula setelah bertahun2 tak jumpa..
Enjoy sgt walaupun penatttt gilerrrr.