Rabu, Jun 01, 2011

paGi yG CemAS!!!!




grukkk..grukkk..grukkk..
tok..tok..tok...
Bunyi pintu bilik aku, kelam kabut aku bangun..
Terus capai hphone kat tepi katil, jam kul 4.45 pagi..
Ya Allah saper pulak nie..
Aku jerit..
Saper!!!Saper tuu!!!
grukkk..grukkk..grukkk..
Lagi sekali aku jerit..
Saperrrr!!!!
Bunyi sayup2 aje, sekian kali lagi aku jerit...
Saperrrr tuuuuu!!!!!
Ati jgn ckplah cuak giler babi tull..Rasa cam nak jatuh dah jantung nie..
Mcm2 dah dlm pale otak aku nie..
Lagi sekali aku jerittt..
Papa ker!!!! papa ker!!!!
A'ahhh..A'ahhh..
Jauh aje aku dengar bunyinye..
 Kalu Hubby aku balik pesal aku tak dengo bunyi motor..
Kuatkan ati bukak jugak pintu nie..Ya Allah selamatkan lah hamba mu ini..
Sambil tangan bukak tombol pintu..
Ya Allah..
Hubby aku rupanyeee..
Takut..geram..Sakit ati tadi terus ilang..
Bila tgk muka Hubby aku dah pucat lesi..
Ya Allah..
Naper nie papa..Pesal tak call nak balik..
Wat takut org aje..Ingatkan saper tadi..
Minggu nie Hubby aku keje mlm..Tak pernah2 dia tiba2 balik..
Selalu balik kul 7 pagi..Tak kecut perut korang kalu tiba2 pagi2 buta org ketuk pintu bilik..
Mestilah rasa bukan2 kan..
Dahlah jiran2 aku kecoh sejak 2 menjak nie org masuk2 umah..
Rupanyee Hubby aku hampir pengsan kat kilang..Sakit perut tak tahan..
Pegi klinik terus balik..Tak larat & tak tahan sgt dahhhh..
Biasalah kalu dia dah sakit semua tak boleh..
Cakap tak boleh..
Tanya tak jawab..
Niekan nak suh call.
Haramm...
Hampeh tul..
Wat aku cemas & cuak giler babi pagi2 buta..
Terus mata aku segor tak leh tido..