Khamis, September 29, 2011

SakiT TeLinGa..


Lama gak tak ngengah blog..
Tak de mood langsung..
Bz ngan raya 1 hal, Bz org dtg raya umah..
Full ngan open house..
tu semua ok lagi..
yg tak tahan nie...
Kena penyakit yg tak penah aku kena sepanjang idup aku..
SAKIT TELINGA yg amat dasyattt...
Seryes beb..
Rasanyee sama cam aku bersalinkan anak2 aku..
hahahaha..
Sakit pinggang yg selalu aku kena pun leh tahan lagi..
Serba tak kena dibuatnyee..
Sampai nak makan pun seksa..
Gigi pun terasa sakit..
Mc 2 hari..ingatkan ok..
Naik keje tak baik2..
Klinik 2x gi..
Kasi ubat yg sama..
Doc ckp telinga bengkak..
Tak pernah aku makan ubat ikut time..
Kali nie tul2 ikut time & ubat abis sakit tak baik gak..
Nak gi Pakar ENT..
Hubby aku ckp nti..
tgk dulu cam ner..
Tahan lagi..

Survey2 kat internet..
Dpt 1 pertua..
Paling senang & mudah nak dptkan..
Aku try gak..
POKOK LIDAH JIN..

Nie pokoknyee..
(Ehsan Cik Google)

Disuruh salaikan daunnye kat dapur gas sampai kaler daun tu tukar kekuningan..
Pastu picit & titiskan airnyee kedlm telinga..
Aku tawakal ajelah..
Benda senangkan..
Pastu pokok tu melambak kat umah mak mertua aku..
Kat tepi jln pun banyak..
Tapi takut lak nak amik..
Tak de tuannyee kan..
Kang lain lak jadik..
Selawat gak 3x kali..
Baca doa2 yg tau..
Alhamdullilah..
Berkat Dari-Nya..
Kurang skit sakit..
Seryes beb..
Aku wat 2 kali sehari..
Hilang dah bisa2..
Denyut2 pun kurang..
Tadi pagi beranikan diri..
Korek pakai cotton bud..
Kuning2 gak kuar..
Tapi sakit memang dah tak de..
Mudah2an oklah..
:)