Isnin, Mei 11, 2009

CiNtA HaTi aKu...

Elloo.. Malaslah aku nak sambung kisah sedih tu...ntilah eh...aku cite... Nie aku nak Kenalkan CINTA HATI AKU... Siapa lagi klu bkn My Hubby...MOHD HAIRUL BIN MD YUNUS..
(gatal tu tangan dia)
Aku kenal ngan dia sejak Form 2 lagi...Kami satu Sekolah...Cinta Monyet aku jd Cinta yg membawa ke jinjang pelamin...asalnye suka2 terus kekal hingga ari nie...ujung bulan nie aku sambut ulang tahun perkahwinan aku yg ke-5...Dari berkawan,bercinta dan hidup berumahtangga nie..mcm2 dugaan yg aku hadapi...tapi thank a lot to MY HUBBY sebab tahan ngan kerenah aku dari dulu hinggalah ari nie...
(kawan baik dia kat belakang tu)

Hubby aku nie simple aje orgnye...tapi kadang2 dtg cerewet dia...mak iii susah gak nak layan...buat setakat nie.. aku bolelah handle dia sepenuhnya...sapa yg tgk Hubby aku sekarang mesti terperanjat..yelah dulu orgnye kecik aje...kawan2 pun panggil dia ADIK...(tulah gelaran dia dlm family) tapi sekarang dia membesar bagai johan...(berkat aku masak sedap tiap2 ari :) )

(membelai bintang kesayangannya -tapir-)

5 tahun aku kawin...dptlah aku sepasang pengarang jantung hati yg tiada nilai harganya di dunia nie...(yg nie nti aku update kisah jantung hatiku)

(pengarang jantung hati kami)

kat sinilah tempat Hubby aku mencari rezeki yg halal tu memberi aku ngan anak2 makan...
(tiap2 bln dpt minyak free..)
oklah...nie sebagai permulaan pengenalan aku tuk semua...adiooos...chow...