Rabu, Mei 13, 2009

PeNgArAnG JaNtuNg HaTiKu (1)

HeHeHe...nie aku aku story mory about 2 org jantung hati aku yg lahir dari cinta suci aku ngan Hubby aku... yg nie anak aku yg sulung SARAH DANIA umur dia 4 tahun....dia nie memang tercetak sebijik cam Hubby aku...penat aje aku bawak perut 9 bln tapi hasilnye kuar cam muka papa dia...yg sama cam aku cuma tang rambut dia aje...pembesaran dia cam biasa sama cam kanak-kanak normal yg lain...cuma yg kurang normal sikit... perangai dia yg sentiasa nak ikut cakap dia aje....dia aje yg betul...hah yg nie aku tak tau ikut perangai sape...tapi buat setakat nie aku ngan Hubby aku masih bole handle dia sepenuhnye...kadang2 tahap kesabaran aku tercabar gak...tu yg buat tangan nie cepat aje nak melepuk...adanye dia dlm kehidupan aku ngan Hubby aku semuanye menjadikan kenangan yg terindah yg tak dpt kami lupakan...

nie kawan baik dia...BARNEY...(apa2 semua nak warna purple) kalu bab melaram memang pandai

muka cam nak nangis aje... geng2 dania kat umah