Ahad, Mei 31, 2009

FaMiLY HuBBy aKu

Boring giler tak de keje...bos aku mana tah dari tadi tak masuk2..budak2 opis nie lagilah layan LIVE TV kat internet..dari aku buang masa baik aku update blog aku nie...Hah nie saja aje aku nak story about Family Hubby aku..
Yg nie merangkap Bapak dan Mak Mertua aku...
En Md Yunos & Pn Hamidah
Mmemandangkan aku menantu sulung dlm Family Hubby aku secara automatiklah aku menantu kesayangan..ceeewaah..(puji diri sendiri nampak)
Aku sayang bapak ngan mak mertua aku mcm aku sayang org tua aku sendiri.kalu aku ada masalah ngan Hubby aku mereka nielah org pertama yg aku mengadu..
Bapak mertua aku nie simple aje orgnye...sama cam Hubby aku..memang perangai mereka berdua sama... Mak mertua aku lak orgnya kenalah ngan aku...boleh bawak kemana2...senang dengan semua org.senang cakap peramah campur kepoh (jgn mare mak) yg nie pulak 3 org adik2 iparku...
Ayunn , Shali n Fiza
Aku takde masalah sangat dgn diaorg nie...buat setakat nie diaorg buat aku cam kakak diorg sendiri...rajinlah jugak anak dara 2 org nie bergosip2 ngan aku...aku rasa diaorg nie lebih rapat ngan aku dari Hubby aku..
Hah yg nie pulak Abg Ipar aku ngan Isterinya..
Mohd Hanapi & Harwani

mereka nie baru aje dikurniakan cahaya mata..(Mohd Izz Rifqi)..Aku jarang jumpa dia org nie...kalu jumpa pun masa hujung minggu aje waktu dia datang umah mak mertua aku...wani nie dulu masa zaman sekolah dia nie adik angkat aku..sekarang nie kira dia biras akulah...pangkat akaklah...takde story yg aku nak cite tentang diaorg nie sebab aku jarang sangat jumpa..kalu ada apa2 story pun mak mertua aku yg sampaikan..

wokeylah..adddioosss...saja aje tak de keja cari keje...