Sabtu, Mei 30, 2009

RuBiSa Si KuCiNG DaNiA

Nie aku nak citer pasal kucing Dania kat umah mak mertua aku..disebabkan Dania suka kat RUBISA AF7, dia namakan kucing nie RUBISA...yang membuatkan aku hangin tahap cipan ngan si RUBISA nie sebab asyik keje nak terkam aku aje...aku bukan takut tapi aku geli sebab dia asyik nak capai kaki aku..lagi aku lari lagi suka dia kejar...terpekik2 aku dibuatnye...
Adik2 ipar aku kadang2 dah kuarkan si RUBISA nie dari umah kalu aku datang dan tiap kali aku datang umah mak mertua aku RUBISA nie aku akan letak dia dlm tudung saji...sian jugak tgk dia bergerak dlm tudung saji tue... :)...
Family Hubby aku memang pencinta haiwan...mcm2 haiwan ada kat umah mak mertua aku, haiwan lain tak menarik perhatian sebab yg lain tak kacau aku..si RUBISA nie aje yg menganggu aku lagi2 tiap kali aku nak makan...
Semua org akan tersengih tiap kali Dania panggil kucing nie
....RUBISA...RUBISA....
(Bayangkan RUBISA bergerak dlm Tudung Saji nie...Siankan.)