Khamis, Mei 28, 2009

5th aNNiVeRsaRy

HaPPY aNNiVeRsaRy buat aku dan Hubby
Hari nie genap 5 tahun usia perkahwinan kami..syukur kehadrat Allah SWT dgn berkatNYA kami dikurniakan sepasang cahaya mata-Sarah Dania dan Irfan Dhani yg amat bernilai buat kami
Tak de apa2 sambutan pun tuk tahun nie...selama nie kami tak pernah sambut apa2 pun...cuma aku adalah belikan hadiah yg tak seberapa tuk Hubby aku, bukan apa saja tanda ingatan tulus ikhlas...Hubby aku hanya wish aje kat aku pagi tadi...aku pun tak mengharapkan apa2 hadiah dari dia,, cukuplah selama nie dia dah jaga keperluan hidup aku dan anak2 ngan baik..
aku cuma mengharap :-
Semoga ikatan perkahwinan ini kekal sehingga akhir hayat hendaknya...
Hanya maut yg dpt pisahkan kami...
Allah SWT saja yg tahu bertapa berharganya ikatan ini buat kami...
Jauhkan dari perkara2 yg boleh meruntuhkan hubungan ini....
InsyaAllah aku dan Hubby akan sentiasa memperbaiki kesilapan dan kesalahan kami dari masa ke semasa..
Itu janji kami..
-Hadiah tuk Hubby aku-