Khamis, Mei 14, 2009

PeNgArAnG JaNtUnG HaTiKu (2)

Hah...yg nie aku nak story about anak aku yg ke-2(mungkin yg terakhir kot)...yg nie baby lagi baru lihat dunia 3 bln...IRFAN DHANI nama yg telah aku ngan Hubby aku sepakat tuk anak kami yg ke-2 nie...aku selamat lahirkan DHANI pd 25 Feb 2009 yg lepas...
ada rupa cam aku tak!! tido ngan nyenyak tanpa gangguan kakaknye...
Syukur alhamdulillah...berkat aku lihat calendar cina yg kata klu bersalin tahun nie ikut umur aku akan dpt anak lelaki...tapi tu kepercayaan aje...apa2 tuhan yg Maha Esa yg tentukan...bab kata org aku hanya berusaha aje.....baby aku yg nie gelap sikit banyak ikut cam aku...ala biasalah, takkan semua nak ikut papa dia...tapi tak pe...klu hensem sgt dah besar nti jd rebutan lak..aku jugak yg susah nti...
DHANI & DANIA
Buat setakat nie tumbesaran dia mcm baby2 lain...membesar ngan sihat...berat dia dah cecah 6 kg...buat masa nie DHANI belum tunjuk ragam yg bukan2 lagi...yelah baru aje 3 bln...nti aku updatekan pembesaran dia dari hari ke hari...ok aku rasa nie aje yg dpt aku update tuk tatapan semua buat masa nie....see yaaaa...adddiioss..

DHANI memang suka tido cam nie