Selasa, Jun 30, 2009

KeReTa DaH RePaiR

Minggu lepas keta aku tiba2 aje breakdown, mlm lak tu..masa tu aku ngan anak2 aku aje, cuak gak aku time tu..dahlah h/phone tak de credit..tapi yg selamatnya keta aku mati tul2 dah nak sampai umah aku..aku kunci keta pastu aku jln kaki ngan anak2 aku mintak tolong jiran2 aku...pinjam jiran aku punya h/phone call bapak mertua aku ngan Hubby aku, time tu Hubby aku keje mlm.. check punya check rupanya Timing Belt keta aku putus..kalu tak silap akulah dari apa yg aku dgr Hubby aku ckp...3 hari gak lah keta aku kat bengkel..alang2 dah rosak Hubby aku tukar jgk 2,3 barang yg lain, tapi aku tak taulah barang apa...yelah keta dah lama, camtulah ragamnye..tapi keta nie banyak jasanya..dah bawak aku merata2 dah..
Gambar nie aku amik time kat bengkel..

Selamatlah dpt Loan dari Mona...kalu tak kat bengkel ajelah keta aku nie terbengkalai..