Selasa, Jun 30, 2009

TRaNSFoRMeRS (ReVeNGe oF THe FaLLeN)

Mlm minggu ari tue aku gi tgk wayang cite transformers..aku bawak anak sedara aku Sofea ngan adik ipar aku Shali ngan Dania sekali..Dhani aku tinggalkan ngan mak mertua aku..aku gi tgk kat Pelangi Leisure Mall sebelum tu aku gi Jusco Tebrau tapi punyalah ramai sampai tak boleh nak jln., so Hubby aku ajak gi Leisure Mall tapi sama gak cuma kurang skitlah ramainya dari Jusco...aku beratur setgh jam tu nak dptkan tiket..tu pun aku dpt site yg bawah..terpaksalah kepala sakit skit...
Memang best giler citer nie...lebih best dari filem yg first... Sofea ngan Shali punyalah leka...yg Dania pulak siap tanya aku tak bole ker bunyi dia kecik sikit..sakit telinga dia...apa dia ingat wayang tu ada remote control agaknya...tak rugi rasanya tengok citer nie, memang best giler...
Tapi yg aku terkilan skit watak bumblebee abis cam tu aje..lagi satu yg kembar tu idup ker mati tak tau..
Lawak tu watak si kembar nie ..comel sgt..

Optimus Prime..aku suka suara dia..

apa2 pun memang enjoy ngan sound system dia yg dasyat tue...