Isnin, Jun 22, 2009

MaLaM BiRTHDaY DaNia

Ari rabu ari tue Birthday DANIA, sebelah mlmnya aku ada wat makan2 skit sambil DANIA potong kek..buat kat umah mak mertua aku...aku tak prepare apa2 pun..aku cabut awal ptg tu dari opis sebab nak cari kek DANIA..dia nak kek powerpuff girl plk tu...yg aku hangin tahap cipan time aku cari kek carton2 time tu semua kedai kek tak de...kalu tak punyalah banyak..
kek DANIA
(kek powerpuff girl yg kecik tu papa dia belikan sebab tak nak DANIA frust...)
Balik keje aje aku tgk mak mertua aku dah siap masak..aku tolong kemas2 apa2 yg patut aje..takde jemput sapa2 family aku ngan family Hubby aku aje..ptg tu aku singgah umah mak aku tuk ajak abah joint sekali majlis mlm tu..mula2 abah aku nak gi...aku pun sukalah..aku pun cepat2 mandikan dia ngan hubby aku..siapkan dia awal2....tup2 mlm tu akak aku sampai dia kata abah aku tak nak gi pulak..sebab tak nak susahkan org nti... mak ngan abah aku takde mlm tue,mak tinggal sebab jaga ABAH aku..adik-beradik aku aje yg dtg...
Nie menu yg mak mertua aku masak mlm tue:-
Sessi potong kek + berposing
Siap aje makan,...apalagi inilah aktiviti yg DANIA tunggu...
Hadiah yg DANIA dpt...
Nielah tetamu yg dtg malam tue...
Lepas aje majlis mlm tue mak mertua aku demam sampailah ari nie...
sian plk aku tgk dia...tapi mlm tue aku settlekan semua barulah aku balik umah...