Isnin, Jun 22, 2009

MaLam GoSiP2 YG HaMPeH

Minggu lepas 2 hari berturut2 aku berYM dengan member2 lama zaman aku sekolah dulu...punyalah syok sampai aku tak wat keje tu dari pagi sampailah ptg...dptlah bergosip2 ngan Fhiedah,Feda,Yatt Top, Anis dan Jijie...bos aku mati2lah ingat aku tengah taip keyboard nie sebab wat keje...
Gosip punya gosip sampailah satu tahap terbuka cite nak gi umah Fhiedah nak sambung gosip2 kat umah Fhiedah pulak...sebab dah lama tak jumpa...disebabkan mlm tu Hubby aku keje mlm so aku pun on ajelah...lagipun Feda dah janji nak taja makan mlm percuma...nasi ayam wooo..aku pun angkutlah anak2 aku gi umah Fhiedah walaupun niat asal aku nak tinggalkan diaorg kt umah mak mertua aku tapi malang mak mertua aku demam...konon2 nak sakitkan hati Yatt Top lah sebab dia tak dpt joint coz dia nun jauh di kl..
Aku sampai tepat seperti yg dijanjikan...sampai aje aku gosip2lah ngan Fhiedah dulu sementara tunggu Feda datang..Feda dah inform dah yg dia lambat sebab nak layan Bakal Mak Mertua dia dulu...Yg lawaknya si Anis nie...ada ke dia sampai aje kat Blok Fhiedah, dia gi main2 lampu keta..apa dia ngat 1 Blok tu bole nampak ker lampu keta dia...bukannya dia nak call...
Pas 1 jam lebih aku tgu barulah dia sampai antar nasi ayam yg Feda dah kirimkan pada dia dari kul 9 lagi...tapi sian Anis tak joint mlm tue..sebab dia terperang besar ngan Abg Ott..Anis tak sempat makan pun nasi ayam Feda tue...so aku ngan Fhiedah ajelah melantak nasi yg banyak tue sambil disaksikan oleh Feda..Aku kuar dari umah Fhiedah mlm tu kul 12 lebih..anak2 aku pun sampai dah tertido... Apa2 pun mlm tue tak best sebab Anis tak de.. Gambar nasi ayam Feda tak dpt nak amik...Nie gambar nasi ayam aku search kat google

Buat Yatt Top walaupun gambar nie lebih cantik dari Nasi Ayam Feda...tapi aku pasti Nasi Ayam Feda lagi sedap dari gambar nie..

P/S : wat FHIEDA cepat2 wat kek tuk aku eh...ko dah dapat piokkan siap tutup lagi ANIES bagi..