Jumaat, Julai 03, 2009

HaPPY BiRTHDaY To "aKu"

Hari nie Happy Birthday to AKU....03.07.1982=Tarikh keramat aku dilahirkan oleh Mak AKU 27 tahun yg lalu.
Semperna Happy Birthday AKU nie, AKU bersyukur sgt2 kerana dpt melihat dunia ciptaan Allah S.W.T. nie dgn sempurna sekali.. Kepada Mak ngan Abah yg membesarkan AKU selama nie jasamu tak dpt AKU balas sehingga akhir hayat....,Adik beradik AKU = Along, Abang n Eyla yg sentiasa membantu AKU tak kira dlm apa jua masalah...Dan kini wat Hubby dan anak2 AKU Dania dan Dhani yg tersayang terima kasih kerana terima Mama seadanya...Mak ngan Bapak mertua, adik2 ipar, abg ipar, akak ipar, serta anak2 saudara AKU terima kasih kerana sudi menerima AKU dlm hidup korang...
Semlm masa AKU balik keje Hubby AKU cakap nti mlm kul 12 ada suprise skit..wah..lawak gak AKU dgr..yelah Hubby AKU bkn jenis yg suka bagi suprise2 nie, tapi AKU layankan ajelah..masa sampai umah mlm tadi AKU tgk tak de apa2 pun..so AKU wat bodo ajelah..dlm kul 10 lebih Hubby AKU call dari tempat keje...dia kata klu nak Hadiah suh cari 1 umah..manalah AKU nak cari..dahlah Dhani meragam mlm tadi..last2 dia ckp yg Hadiah tu ada kat atas almari solek...AKU apa lagi carilah..
Hah nielah hadiah nya:-
Dan semlm mak mertua AKU hadiahkan 2 helai kain ela
Nie dia..

Buat sekian kalinya akak AKU, Along menjadi org pertama yg mengwishkan Happy Birthday to AKU semlm dlm Blog dia,..dan apa yg AKU tau ptg nie abg ngan akak ipar AKU nak belanja KFC..so org nak belanja lantak ajelah..Dania plak pagi2 tadi bangun dari tido dah nyanyikan lagu Happy Birthday tuk AKU...member2 AKU sebok nyanyikan AKU kat YM..Mekasih wat kalian semua..

Tuk diri AKU sendiri..AKU berdoa dan berharap semoga dpt menjadi Anak,Isteri, Mama, Menantu, Kakak, Adik dan insan yg berguna dimata insan sekeliling AKU, serta Allah S.W.T memberkati hidup AKU hingga akhir hayat hendaknya Amin.....