Isnin, Julai 06, 2009

RaWaTaN aKuPuNTuR Ke-2 aBaH

Sabtu ari tue aku cuti sebelum aku bertolak gi Mersing, Pagi tu aku bawak ABAH gi wat Akupuntur kali ke-2 kat kedai Ubat yg sama minggu lepas. Kali nie rawatannya berbeza sikit dari minggu lepas..Apek tu letak jarum yg ada api pulak kat ABAH, supaya darah beku yg kat badan bole pecah..seksa gak aku tgk ABAH..tapi ABAH kata dia tak rasa panas pun,yelah badan ABAH yg sebelah tu memang dah tak berasa...Apek tu ckp sekurang2nya rawatan Akupuntur nie kena wat dlm 9 atau 10 kali, itupun terpulang pada pesakit...kalu pesakit tu kuat semangat dan rajin wat senaman cepatlah baik...
Nielah jarum yg ada api tu...

Bini Apek nie bole tahan gak seksinya.

Sian Dhani..sampai tertido kat kedai Apek tu...

Tapi aku pun tak taulah ABAH camne..bole baik cepat atau sebaliknya..Apa2 pun aku sekeluarga iktiar apa yg bole tuk baikkan ABAH...