Khamis, Ogos 13, 2009

DHaNi & BaBY WaLKeR

Nie Dhani ngan Baby Walker kat umah
Saja aje aku nak update Kisah anak aku Dhani..Kejap aje Dhani dah masuk 6 bln..tak sangka cepat betul masa berlalu...Dhani pun sekarang dah tegap giler badan dia..sampai Doc cakap ngan aku betul ker anak aku 6 bln..sebab Doc ckp gusi dia dah mula cam merah2..cam dah bengkak...Aku pun perasan gak yg dia dah mula gigit aper2 barang pastu gesel2kan kat gusi dia..mungkin gatal kot..Tapi memang berbeza ngan kakak dia Dania...Dania dulu 6 bln belum pandai aper2 pun tapi Dhani nie nak mula nak angkat2 bontot..cam nak merangkak..Yg paling best dia dah mula masuk kat dalam Baby Walker..bukan aper senang sikitlah aku nak wat keje kalu dia duk dlm Walker...Kalu tak asyik nak berdukung aje..susah nak wat keje umah...Dania dulu 6 bln lum lagi masuk Baby Walker sebab kecik sgt pastu badan dia tak tegap lagi..tapi Dhani nie dari 5 bln aku masukkan dia ..dia cam dah boleh balancekan badan dia..Cuma yg kelakarnya bukan dia tolak Walker tu ke depan tapi ke belakang...Dhani dari dia 4 bulan mak mertua aku dah bagi makan Nestum..bukan aper sebab dia tak nak sgt susu formula..dia nak susu original aku aje...:)..Sebab tulah mak mertua aku bagi dia makan takut dia lapar sementara tgu aku balik keje...
yg nie pulak kat umah atok Dhani
Apa2 pun semoga anak2 aku membeso dengan sihat cam mama ngan papanya..