Selasa, Ogos 11, 2009

MaLaM BaBi BeRaTuR DaN BaBY Q

Jadik jugak aku ngan member2 sekolah aku wat malam babi beratur tu yg pidah cakap..dania pulak cakap baby Q...Hampir sebln jugaklah kitaorg rancang akhirnya tertunai gak..Buat kat umah aku..Kitaorg donate duit ramai2..aku beli ayam 3 ekor pastu perapkan dlm esbox..anis plak wat coselow (abg ott yg buat) dengan kepak ayam..pidah watkan kek cokelat moist..(pergghh sedap giler)..Feda plak bawak Mee Hoon 2 bungkus, (siap asingkan yg ada tauge ngan tak de tauge ok)....Yg gg plak bawak askar2nya...(dia bagi donation lebih coz askarnya ramai).. Hubby2 kitaorg semua cuma sediakan perut tuk melantak dan mengenterdarah aje..Sambil makan..sambil gosip2 tu penting..Tapi Yatt Top aje yg tak jadik balik..(takpe balik tak balik duit tetap kena bank-in kat acc aku).Makan punya makan sampai kul 1 lebih baru diaorg chow dari umah aku...Penat memanglah penat tapi seronok gak sebab dah lama tak dpt jumpa ramai2...sebab sebok sgt gosip2 sampai lupa nak snap gambar..
nielah aje yg tinggal..separuh lagi dah masuk dlm perut kitaorg semua Jijie+Anis+Feda+Pidah tgh tolong abiskan makanan2 yg ada

Dania sampai tak leh bukak mata nak bayangkan bertapa sedapnya kek untie Pidah+Anak2 Jijie yg comel tgh ready tu terjah kek Untie Pidah

Jijie+Anis setelah penah melantak..sambil tu mengawal askar2 diaorg

Nie aje gambar yg ada..tu pun cam suall aje gambarnya....Gambar2 Hubby kitaorg tak sempat nak snapp..