Jumaat, Ogos 21, 2009

HaPPY BiRTHDaY aRiSSa NaJWa

Semlm Birthday anak sedara aku yg ke-2 tahun...Anak akak aku yg no.2..saper lagi kalu bukan si mata beso n dahi yg luas ..WAWA.. :) .
Mlm tadi adalah wat makan2 family semperna sambut birthday WAWA ngan birthday Mak 3 hari lepas..Mak aku wat Nasi Lemak aje..dah lama gak family aku tak kumpul makan ramai2..Tak de wat aper2 pun...cuma makan2 dgn WAWA potong kek..saja tuk suka2...Tu pun akak aku cari kek last minute sebab kek yg dijanjikan tak dpt dibuat atas sebab2 yg tak dpt dielakkan..
Kejap aje WAWA dah 2 Tahun...WAWA sekarang nie memang best friend Abah aku..Mana taknye dari pagi sampailah petang dialah yg mengadap Abah aku..
Tak de hadiahlah dari Mok De..(tgh2 bln nie)...tapi Mok De doakan semoga WAWA membeso menjadi anak yg baik dan menjadi anak yg berilmu..Pok De, Kakak Dania dan Baby Dhani sayang sangat2 kat WAWA...