Sabtu, Ogos 22, 2009

SeLaMaT BeRPoSa

Hari nie,ari pertama umat islam berposa...Syukur allhamdulillah aku dpt menyambut bln ramadan nie dgn sihat tubuh badan...Selamatlah ari nie tak keje..so pagi tadi aku bangun sahur dgn segarnya bijik mata aku..bukan aper lepas sahur tak yah pikir nak keje pagi nie...
Cam 5 tahun lepas aku sahur dgn Hubby aku aje..kalu dia keje pagi bolelah aku sahur ngan dia,
tapi kalu dia keje mlm aku sahur sorang2 aje..Hubby aku sahur kat kedai aje ngan member2 dia...
Pagi tadi aku sahur simple aje..balance masak ptg semlm ayam masak asam pedas ngan aku goreng telur wat tambah2..aku nie jenis yg tak bole tak sahur..ada yg aku pengsan kalu tak sahur..lagi2 sekarang nie aku tgh susukan Dhani lagilah tak tahan..

(Nie menu sahur aku pagi tadi)

Semoga aku diberikan kekuatan dan kesegaran tubuh badan pada bln posa nie..
Hah baca nie:-
Ketenangan ada dlm "IMAN".
Bahagia ada dlm "REDHA".
Sihat ada dlm "SOLAT".
Damai jiwa ada dlm "DZIKIRRULLAH".
Tabah & Sabar ada dlm "RAMADHAN".
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK BUAT SESIAPA YG SUDI MENJENGUK BLOG AKU NIE: