Khamis, Ogos 27, 2009

PeNaNGaN FeSBuK

Nak kata aku nie tak ikut perkembangan semasa tak lah jugak..Pasal2 Fesbuk nie aku tau gak skit2lah..adalah jugak 2. 3 org member2 aku dok add aku kat fesbuk nie..tapi aku wat bodo ajelah..Dah lama aku register Fesbuk nie tapi aku tak pernah lak update aper2..Sampailah ari nie Pidah ckp kat aku yg Anis dah ada Fesbuk sendiri..so secara otomatiknye aku pun terpengaruh lak nak update Fesbuk aku yg tak pernah aku bukak sejak dari register lagi...
Entahlah aku pun tak taulah aper fungsinye tuk diri aku Fesbuk nie..Pidah ckp bagus dpt jumpa balik kawan2 sekolah dulu..Ala tak de maknanye...Aku rasa member2 lama aku semua aku ada jumpa kot kalu yg duk kat area2 pasir gudang nie..Tapi tak per manalah tau disebabkan Fesbuk nie jugak aku dpt jumpa kekasih lama..wakakakaakakkak..
so kita laaaaaaayyyyyaaaaaaaannn Fesbuk.. :)