Selasa, September 08, 2009

HaPPY BiRTHDaY eN MD YuNuS (58)

(dania sebok tolong potongkan kek + kek yg terlebih setahun umurnye)
Semlm birthday bapak mertua aku..aku pun sebenarnye lupa selamatlah pagi2 semlm mak mertua aku ckp yg petang nak buka posa ramai2 sebab birthday Abah..
Hubby aku pun satu..Birthday bapak dia pun dia lupa, mcmlah bz sgt sampai tak ingat...Petang semlm balik keje aku singgahlah UO, Hubby aku carikan Bapak dia hadiah last minute..Sampai aje umah mak mertua aku cam biasalah semua mak mertua aku dah siapkan..Aku pun cam biasa jugak tukang makan aje..tak sempat nak tolong masak aper2 sebab sampai pun dah nak buka posa..tapi abg ipar aku tak dpt datang tak sempat katanye..so muka aku anak beranaklah yg tumpang buka posa seperti biasa :)
Adik ipar aku belikan kek tapi yg sengalnye bole lah pulak tersalah tulis tahun kat kek tu..dahlah bapak mertua aku tertua 1 tahun..(apalah ko yun umur abah pun ko lupa)..
Apa2 pun aku ucapkan semoga
EN MD YUNUS BIN HJ JAAFAR 58 TAHUN
* panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknye *