Isnin, Oktober 26, 2009

HaPPY BiRTHDay MoHD HaiRuL & aiReeN SoFea

Hari nie Birthday Hubby aku MOHD HAIRUL BIN MD YUNUS yg ke-27 TAHUN. Hubby aku share date birthday ngan anak sedara aku Sofea..ari nie Sofea genap 7 Tahun. Tak de aper2 sambutan pun tuk birthday Hubby aku ngan Sofea kali nie..cuma akak aku belikan sebijik kek share 2 org..cam biasa seperti tahun2 lepas cuma potong kek makan anak beranak aje..
Tuk Hubby aku:-
Semoga panjang umur dan sihat tubuh badan
Semoga menjadi papa n Hubby yg terbaik tuk Mama, Dania n Dhani
Wat Sofea:-
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
Semoga menjadi anak yang solehah
Hadiah pun aku tak sediakan tuk Hubby aku ngan Sofea..yerlah lum gaji lagi...so adil dua2 tak de hadiah dari aku..tengoklah akhir bln nie kalu ada duit terlebih nti aku belikan.. :)

kek Sofea yg di share ngan Hubby aku. -kek Doremon-