Rabu, Oktober 21, 2009

DaFTaR TaDiKa DaNia

Tadi aku pi daftar tadika tuk Dania..Tak sangka kejap aje anak aku dah nak masuk sekolah...semangat gak aku ngan Hubby nak tgk Dania sekolah nti.. Time nak start sekolah nti lagilah berdebar2 kot hati aku..Dania aku tak taulah..walaupun minggu nie dia tak berapa sihat, tapi tadi pagi aku ckp nak pi daftar sekolah, dia terus sihat aje aku tgk..suka gak dia tadi nampak dak2 tgh belajar..
Aku tgh isi borang pendaftaran sessi penerangan oleh Cikgu
Aku daftarkan Dania Tadika Pintar Bistari dekat aje ngan area umah aku. Pegi sekolah nti aku leh antar cuma balik aje guna transport sekolah..Aku masukkan Dania sessi pagi, masuk kul 8.15 a.m - 11.15 a.m. Senang sekolah pagi sekali jln aje ngan aku nak gi keje..

Nie dia bakal Sekolah Dania. Tadika Pintar Bistari Tmn Scientex Disebabkan aku antara 50 org yg terawal mendaftar..nti Dania dpt join sessi Pra-Tadika..sessi suai kenal sebelum start sessi persekolahan Tahun depan..Mungkin dlm bln 12 nti Dania dah start pi sekolah..

Wat masa sekarang aku tgk Dania dah semangat giler nak sekolah, jgn time sekolah nti dia wat hal lak tak nak pi sekolah..mintak2 tak lah..