Isnin, Oktober 12, 2009

LeT's Go To THe Zoo

Sebenarnye semlm aku dah promise ngan Dania nak bawak dia mandi kolam..tapi disebabkan Hubby aku malas nak melayankan si kecik Dhani tu..aku ckplah kat Dania tempat swimming tu tutup..Abis tu dah promise nye pasal aku bawaklah Dania pi ZOO. lagipun aku dah lama sgt tak masuk ZOO johor tu.. Last aku bawak Dania tgk2 haiwan nie tahun lepas masa aku tgh sarat mengandung Dhani.., Aku pi A'Famosa Animal World Safari kat Melaka..
So semlm dari aku buang masa jln2 tah kemana2.. tu yg aku ajak Hubby aku pi ZOO tu.. Walaupun pada mulanye Hubby aku cam nak tak nak aje pegi..dia leh ckp tak de tempat lain per nak pegi..tapi disebabkan Dania terpaksalah layan gak.. Aku ajak anak sedara aku si Sofea sekali wat teman2kan Dania..Murah gak tiket masuk ZOO nie.. Oklah tu..mahal2 kang tak de saper nak datang...
Banyaklah jugak haiwan2 kat ZOO tu..tapi aku tgk haiwan2 tu cam tak de semangat aje..semuanye malas..mungkin bosan agaknye tgk muka manusia tiap2 ari..Boleh tahan ramai gak org yg masuk..Adalah 1 jam aku kat dlm ZOO tu..cuaca panas lak tu..
Oklah tu kenal2 kan anak2 aku Dunia Haiwan nie..biar diaorg taklah jakun sgt nanti kalu jumpa haiwan pelik2..wakkakaaka
Layankan aje gambo nie malas nak snap banyak2..sebab haiwan2 kat ZOO tu tak de yg gemuk2 n lawa2..
Dania + Sofea belakang tu Anak gajah aje yg ada..Mak ngan Bapak gajah tak de..
Dhani selamba aje anak gajah tu cuit dia..

Kuda n Unta yg kurus kering..sian aku tgk

merpati putih 2 sejoli

Family aku:-