Isnin, Oktober 05, 2009

MY BeST FRieND

Dulu aku cam tak kisahkan sgt pasal2 Facebook nie, tapi ari nie aku nak tq sgt2 sebab Facebook lah aku jumpa kawan aku masa zaman kecik2 dulu..aku kawan ngan dia dari aku lum tadika lagi, sampailah dia pindah KL time masuk Sek Men..tapi masa tu aku ada contact2 dia by phone ngan antar2 surat..tah cam ner abis Sek terus lose contact...
Pastu masa aku nak kawin aku cari dia..ngan tak disangka2 aku leh kawin tarikh dan hari yg sama ngan dia..so aku tak dpt dtg majlis dia, n dia tak dpt dtg majlis aku...lepas tu aku sekali lagi terlost contact sampailah nie..
Tah cam ner..2,3 hari lepas aku leh ter search lak kat Facebook nama dia, apalagi kuarlah beribu nama yg sama tapi tak sangka aku jumpa Facebook adik dia..punyalah suka aku...jodoh hubungan aku ngan dia panjang..tq God..
Dah dpt contact balik apa lagi gasaklah aku borak sakan kat YM sampai tak wat keje aku dibuatnye..kebetulan weekend ari tu, dia balik jb umah parent dia .aku pun amiklah kesempatan beraya sekali umah dia coz rindu bangat sama dia..

nie gambo aku ngan Nad time beraya umah dia ari tu..

gambo nie aku curik kat Facebook Nad

Nielah dia NURNADIA BTE ABD MALEK buddy aku masa kecik2 dulu..kawan main longkang sama2 dulu..