Jumaat, Januari 29, 2010

SaKiT YaNG aMaT

Masuk bln nie dah 2 kali aku kena sakit pinggang yg amat sakit sekali..Sakitnye cam rasa sakit nak bersalin..sampai tak leh nak jalan..
Memang dari aku anak dara lagi, aku biasa kena sakit pinggang nie..tapi dulu sakitnye taklah cam sekarang nie..Dulu kalu aku wat keje atau angkat barang berat2 mesti kena..Tapi sekarang nie kerap betul kena..Dahlah ngan Dhani yg ligat..sakit aku nie lagi teruk aku rasa...
Tiap kali sakit aku pi klinik..kalu Doctor kasik injection, seluruh badan aku akan kejang..tu yg aku malas nak injek2 nie...
Semlm Doctor kasik aku MC..sebab tak leh nak bengkokkan badan dari mlm...Tido pun tegak aje tahan sakit...Sian anak2 aku tido bersepah2 kat ruang tamu mlm semlm..Hubby aku lak lepas aje antar aku pi klinik terus masuk keje balik..tak leh cuti katanye, tak de org..lantaklah.. Dia ada kat umah pun bukan dia leh wat aper2..Selamatlah Dania leh gak harap tuk tengok2 Dhani..Lepas telan ubat terus lalok mata aku..Selamatlah ubat yg Doctor kasik tu ok skit dari yg selalu..ilang rasa kebas2 lepas makan...
Doctor nak kasik aku surat suh pi Hospital..tapi aku tak nak..Doktor suh aku X-Ray yg masuk dlm lubang tu..Aku pernah gak tgk dlm tv..aper tah namanyer. Doctor ada sebut nama X-ray aper tah, susah bebenor nak sebut.. :)
Doctor ckp mungkin urat2 saraf kat pinggang aku tegang..tu yg wat aku selalu sakit tu..Wat masa sekarang nie memanglah tak bahaya, takut masa akan datang leh kena operation sebab melibatkan otot2 n saraf2 yg ada kat pinggang..
Dah cam sakit aku nie bahaya sgtlah pulak aku rasa..Takut pun ada..tapi malas nak pikir sgt, wat semak pale aku aje..
Ntilah aku pikir2kan bila rasanye aku nak pi check kat sepital..ikut ati cam tak nak, tapi tulah dengor ckp doktor cam cuak lak...