Selasa, Februari 09, 2010

JaLan2 mLm Minggu

Mlm minggu ari tu aku ajak akak aku jenjalan kat danga bay, Biasanyer abg ipar aku nie susah skit nak kuar mlm2 nie..tapi tah mcm mana dia boleh nak pulak..kira ok lah tu...angkut sekali adik aku.. Mana leh tinggal anak dara sorang tu..Sebelum tu singgah jap makan kat Warung Wak Radol..Biasalah Hubby aku kalu dah singgah sana nak makan sate babat.. tapi malang sekali sate nyer dah abis..makan biasa2 aje..tuk alas2kan perut..
Gi Danga Bay tu bukan ada aper pun, saja layan anak2 ngan anak sedara aku main games2 yg ada kat situ.. Kopaklah jugak duit mak nyahh kena pauuu.. :)
Tapi yg wat aku hangin tahap gaban mlm tu...Puteri pucuk kelompang aku si Dania leh wat hal pulak..ada ker dia boleh terberak dlm seluar...sebok nak main games2 yg ada, dia boleh diam aje..sampai dah terkuar baru nak ckp.. Sementara nak cari toilet dah tersembur semua kuar..Abis seluar dlm n luar kena ****. Tangan aku rasa cam dah nak naik aje kat muka Dania, tapi selamba badak aje dia jawab dah tak tahan...Nasib baiklah ada Bazar2 kat area2 Festive Mall tu..Mcm tau2 aje mamanyer tgh loaded skit..ccewaahhh...Apalagi pi beli suar barulah..suar yg Dania pakai abis basah...

buat muka tak bersalah ini budak..geram tul aku

Si kecik Dhani lak, baru 2 minggu dpt kaki..apalgi tak nak di dukung..sebok nak jln sendiri..Dahlah tak kuat mana tapi seboleh2 tak nak dipegang..Aku ngan Hubby penat mengejor ajelah..Abis semua games2 token dhani naik..yg tak de token pun Dhani lenjan..Aku biarkan aje janji tak melalak..

Ingatkan balik nak singgah Pasar Karat, tapi pusing punya pusing tak de parkinglah pulak..biasalah mlm minggu..so aperlagi balik ajelah..