Jumaat, Mac 05, 2010

BiRtHdaY ParTy DhAni

Mlm sabtu yg lepas aku ada wat birthday party Dhani skit...tak jemput saper2 pun jiran2, family ngan member2 aku n Hubby aku 2,3 org. Pastu aku suh jiran depan umah aku bacakan doa selamat skit... Saja aje 1st Birthday boleh lah sambut..nti akan2 dtg tak payah kot... :).
Makan2 biasa aje..aku suh mak mertua aku masak nasi ayam+mee hoon adalah kuih muih skit wat tambah2..bukan aper area umah aku tu ramai budak2 kalu wat majlis2 cam nie memang happening.. So layan ajelah gambo2 yg tak seberapa nie..tak de mood minggu nie nak update Blog..Nak layan internet pun malas..Hati aku tgh berduka lara..huhuhuhu..keje pun banyak kat opis...keje kat umah pun banyak...badan pun cam nak demam.. Nie aje gambo yg sempat snap..biasalah tuan umahkan bz... Nie pulak acara buka2 hadiah..time nielah yg Dania tgu2..Masalahnye Dhani Birthday Boy dah tido kepenatan..Kakaknye wakil bukakkan ngan geng2nye..huhuhu.. Nie dia Hadiah2 yg Dhani Dpt..Tapi dlm banyak2 Hadiah..Hadiah dari mama Anies n mama Jijie aje istimewa skit..yerlah..aku ckp birthday Dhani..tapi diaorg ingat birthay Dania..dah terang2 aku call ckp 1st Birthday..so danialah dpt hadiah tu..hehehe