Isnin, Mac 01, 2010

KeCeWa...!!!!

Sampai hati org wat aku cam nie.. Aper dosa aku.. Salah ker aku bersuara pada perkara yg betul....
Kenapa semua salah aku aje yg nampak..
Sampai hati org wat aku cam nie....
Sesungguhnya selama 28 tahun aku hidup kat muka bumi Allah S.W.T.
Aku tak pernah rasa kecewa dan kesal cam sekarang nie.
Tak dpt nak aku gambarkan camner rasanye.
Hanya aku dpt luahankan yang aku betul2, sgt2 dan amat2
KECEWA..KECEWA..KECEWA..
Sampai hati org wat aku cam nie..
Aku rasa betul2 terasing..
Aku rasa memang selama nie semuanya tak ikhlas...
Kenapa mesti nak ungkit perkara2 lama...
Sampai hati org wat aku cam nie..
Kenapalah ada insan yg hatinye busuk kat bumi Allah S.W.T.
Kenapalah aku berada dlm kelompok insan2 ini...
Sesungguhnye aku tak sangka akan berlaku semua ini...
Sampai hati org wat aku cam nie..
Selama nie aku selalu redha dengan aper yg berlaku..
Bukan sekali dua aku terkena..
Selalunye aku masih boleh bersabar..
Tapi kali ini hati dan perasan aku betul2 tercabar...
Cukuplah takat ini...
Hati dan perasaan aku dah tertutup rapat..
Sampai hati org wat aku cam nie..
Tuhan maha kaya lagi maha pengasih...
Sesungguhnya aku berdoa sgt2...
Biarlah org lain yg akan balas aper yg dia buat pada aku...