Rabu, Jun 23, 2010

WeDDing SaMaD & FaRaH

Ahad lepas aku gi keje kawin dak opis aku kat Seri Alam.. Samad ngan isterinya Farah..Majlis sebelah perempuan.
Sejak aku keje company nie, nielah kali pertama ada dak opis aku kawin.. Yerlah opis kecik, staff tak ramai.. Tu pasal lah yg lain2 teruja nak pegi... Tak cam aku keje kilang lama dulu.. Kalu ada keje kawin confirm kena ikut tema... (rindu lak kat saat2 tu...huhuhu) .
Samad nie pun baru 2 tahun aje keje... Baik budaknye.. Slow & lemau aje budaknye... hahaha.. Cantik gak bini dia. Aku pun tak kenal sangat..Adalah jumpa sekali dua..Comel aje pengantin pompuan cam budak kecik..Tema pengantin kaler oren + itam..Cantik n berani kalernye..kalulah aku pakai kaler nie..confirm tak nampak aku... :).
Apa-apa pun semoga ikatan perkahwinan nie berkekalan hingga akhir hayat...
Selamat pengantin baru Samad n Farah..