Rabu, Julai 07, 2010

AkU kiNi 28 TaHun..

Kejap je masa berlalu..
Dah masuk bulan 7...
Bday aku pun dah lepas
Tak sempat nak update aper2 minggu lepas..
4 hari off internet..
Parah gak tak tau aper2 berita kat fesbuk...
....huhuhu....
Bukak aje fesbuk..
Perghhh..banyak giler dpt wish bday dari member2 n family kat wall..
Terharu gak kejap..
Terasa cam artis segera lak..
...hahaha...
Aku dah masuk 28 TaHuN
Angka tu cam beso n banyak aje nak kira ngan jari..
...hahahaha...
Kejap ajekan..
Syukur ke hadrat aLLaH S.W.T.
Hingga ke hari ini
Aku dpt menikmati hidup dengan sempurna dlm suka, duka, riang n tawa...
...AllhAmdulillAh...
Kepada insan2 yg sentiasa ada di sekeliling aku..
Terima kasih menerima aku seadanya...
Buat diri sendiri..
Biarlah aku saja yg tau...
....huhuhu...
SeLaMaT HaRi UlaNg tAhun BuaT DiRi SeNdiRi..
...wakakakakaka...