Selasa, November 02, 2010

aKu yAnG sEdAng rAjiN sgT2...




Yuuuhuuu..rajinkan aku tak sampai seminggu blog aku berwajah baru kini aku tukar lagi ..hahahaha..
Bukan aper setelah lama tak skodeng blog buddy lama aku HANA.Dia pun baru update blog setelah sekian lama menyepi...Tgk2 dia punya templates blog cantik so aku ciloklah tgk website templates yg dia pilih..Leh tahan cantik2..so aku pun tukarlah lagi aku punya..(huhuhu jgn mare yer ana)
Tengah rajinkan so dari buang masa tak tentu pasal baik aku godeh skit2..Nak kata aku pandai sgt guna tenet nie taklah, setakat update blog letak gambo, type itu ini, bukak fesbuk, baca gosip2 artis n main online game bolelah..Lain2 aku tak terror pun...
Untuk blog aku bolehlah aku godeh2 sendiri, nie aje yg mampu aku buat...Lantaklahkan blog aku, cantik ker tidak aku punya sukalah...Ada aku kesah korang suka atau tidak..hahahaha..
Wokey nti aku study lagi tuk upgradekan blog aku nie..
Sementara tgh rajin niekan..kalu dah malas tak dpt mak nak nolong nyahhhh....
chow chin chow....