Jumaat, November 05, 2010

DeePaVaLi



Happy deepavali aku ucapkan tuk member2 yg beragama hindu..Istimewa tuk Mona satu2nye geng aku kat opis, member suka n duka aku tuk 4 tahun kebelakang nie..Walaupun kami berlainan agama n bangsa tapi pada aku dia memang boleh dibuat kawan, Jiran sebelah aku pun hindu gak, awal2 dah chow balik kg kat Kedah. Dak2 opis aku semua dah start cuti sampai minggu depan. Yerlah aku kan keje ramai staff pariapa, time deepavali nie opis aku sunyi giler. Hari2 aku memang dikelilingi pariapa, so sesuai aku rasa aku bukak entry kali nie...lagi2 skintone aku pun hampir sama..hampir saje tapi tak sama..wakakakaka..  

Tak de apa2 aktiviti aku ari nie, kuar kejap aje tadi pi belanja kat tesco, pastu balik sebab Hubby aku keje ari nie, biasalah Hubby aku time public cam nie memang tak pernah miss..tuk tambah duit poket dia..duk umah pun bukan wat apa, baik pi keje..
Wokey cukup takat nie..nak layan tv boring plak tak de citer best.Ingatkan nak layan citer tamil tapi tak de pun yg cam best..