Jumaat, November 05, 2010

TerUk sGtKaH AkU.....



Wat pertama kalinye tuk entry nie aku update dlm mood yg sedih n sayu..Entahlah kalu ikutkan ati memang malas nak amik port sgt pun pasal story nie tapi bila dipikir2 balik sedih ada, geram pun ada..so dengan cara nie aku rasa aku dpt luahkan perasan aku...Tak taulah aku nak mulakan camner.
Tiba2 aku terpikir teruk sgtkah aku. Aku memang belajar setakat SPM. Aku keje pun kerani capuk aje. Aku dpt gaji cukup tuk aku saja. Keta pun pakai hubby punya, setakat pandai bawak aje..Aku pun berhutang gak..mcm org lain hutang, Aku punya rumah cam org lain gak..tak beso taklah kecik cukup tuk aku anak beranak tinggal..Apalagi, semua yg aku ada, aku rasa serba sederhana. Aku tak pernah mengeluh dan aku tak pernah sebuk pasal dia atau apa kurang dan lebihnye dia, tapi kenapa mesti dia rasa cam tak puas ati dengan apa yg aku ada..
Kalu aku pikirkan balik kenapa dia mesti ada perasaan dengki atau cemburu ngan aku padahal dia memang baik n rapat ngan aku. Mula2 aku tak perasan yg dia berperangai mcm tu ngan aku..Hubby aku dari awal dah perasan tapi aku wat bodoh ajelah..Yerlah kawan aku kan, takkan lah dia nak dengki ngan aku bila dipikirkan balik...kadang2 apa yg dia tanya memang tak masuk akal..
Tapi sejak akhir2 nie aku memang terasa sgt2..walaupun kami jarang berjumpa tapi dia sentiasa amik tau perkembangan aku..kalu tak chating kat YM, dia mesti call aku kat opis..
Entahlah, malas tul aku nak type pepanjang..kalu ikutkan hati memang banyak yg nak luahkan, biar dia tau yg aku berbuku n berbulu ngan perangai dia..aku tau dia mesti baca entry aku nie..Diakan salah seorang peminat blog aku nie dan salah satunye pengkritik tetap blog aku. Lantaklah kalu dia terasa, ada aku kesah Aku nak tgk aper respon dia pada aku lepas nie...