Isnin, Disember 20, 2010

KazEn BaRu DaNia & DhaNi

Tahniah buat Pn Nurul Akmar & En Samsul
 Syukur allhamdullillah akak aku selamat melahirkan anak yg-3 awal pagi semlm..Bertambah syukur dpt lak baby boy..Dari awal memang akak aku tak scan, dah akhir2 nak bersalin scan pun tak nampak 100%..Tapi akhirnyee termakbul gak hajatnyee nak kan baby boy...Walaupun lewat 5 ker 6 hari tapi akak aku tak de masalah masa nak melahirkan baby, sakit kejap kat umah, pastu sampai sepital dah bukak 8cm.Senang aje..tapi sakit tetap lah sakit kot..huhuhu
Kebetulan semlm umah mak mertua aku ada wat majlis skit semperna adik ipar aku nikah..So secara otomatik aku terima 2 org baru dlm family..Dalam sebuk2 aku ngan majlis adik ipar aku..Ptg semlm aku cabut jap jengah akak aku kat sepital..Seronok tgk baby..tapi tuk aku tambah, tak kot wat masa nie..biarlah org lain aje beranak dulu.. ;) . Kini anak sedara aku bertambah lagi sorang.. Dhani dah ada genglah..

Mok de pun nak enterprem gak :)