Isnin, Disember 27, 2010

mAjLiS aKaD NiKaH aYuN...



Ahad lepas adik ipar aku selamat dinikahkan, Adik pompuan hubby aku yg kecik..tak de tunang2, tak de majlis beso2..wat yg wajib aje..Syukur allhamdullilah semuanye berjalan lancar, tak yah guna banyak tenaga n modal akhirnyee semuanye selesai seperti yg dirancang.Kalu ada rezeki mungkin naik pelamin sekali ngan kakaknye awal tahun depan.Majlis yg ringkas..Bapak mertua aku tak jemput ramai..Sedara2 yg dekat2 aje dijemput...Janji ikatan pernikahan tu yg penting..
Kebetulan majlis nie sama time ngan akak aku bersalin..Mak mertua aku tak de wat majlis aper2 cuma jemput keluarga belah lelaki makan2 lepas selesai nikah..So aku pun tak lah sebuk tuk rewang2..Petang tu lepas tetamu balik aku sempat lari ke sepital jengah akak aku..Ari yg sama aku dpt 2 ahli baru tuk kedua2 side..
Ayun adik ipar aku nie muda lagi tak silap aku umur dia baru 19 tahun, Lakinye org Segamat, Johor..Orgnye aku dah biasa jumpa..Duk pun tak jauh dari umah aku..Jauh gak jarak umur mereka. Tapi yg penting aku muda dari dia..huhuhu..Semoga ikatan yg dibina kekal selamanye seperti yg telah dirancang...Aminnnn..
Jom layan gambo nie:-