Isnin, Januari 24, 2011

LaYaN KoNsErT LaWaK

Dari minggu lepas aku dengor2 kat radio ada konsert lawak astro kat stadium tertutup JB..Mula2 tak amik port sangat pun..yerlah konsert2 artis nie manalah aku pernah layan..Tup2 ari tu aku try tanya Hubby aku jom pi tgk nak..Kebetulan kat iklan aku tgk ada artis2 Astro Ceria, Aku dah ckp ngan Dania..Lagilah dia semangat giler..Hubby aku On aje..Dari tak ke mana2 petang tu, so layankan ajelah. :)
Ramai giler pelawak2...Yg syoknyee lawak si Johan & Zizan..Nak pecah stadium org gelak...Selamatlah Dhani tak wat hal..Sebuk org tepuk tangan, sebuk gak dia menepuk..Dlm bising2 org gelak..tertido gak Dhani. Konsert abis dlm kul 12 mlm. Dania no hal..Artis yg dia kenal ramai..lagi2 dak2 AF..sukalah dia...Yg power mlm tu bila Amy Search kuarlah...dah cam konsert rock lak jadiknyee..
Nie aje gambo yg aku sempat snap..Artis memanglah ramai..tapi tak kosa aku nak terhegeh2 kejar..Main snap aje..huhuhu..
layaaannnn :-