Rabu, Februari 02, 2011

GonG Xi Fa Cai...



Kejap aje rasanye baru tahun baru, dah tiba raya Cina pulak..Cepat tul masa berlalu..Aku lak baru aje baik demam..setelah 4 hari MC.. Cipta sejarah tul..Kali nie betul2 sakit yg teramat sgt aku rasa..Syukur allamdullillah kini beransur baik..
Esok dah mula cuti panjang semperna raya Cina..Ikutkan planning awal aku nak ke Pahang, tapi terpaksa cancell atas sebab kesihatan yg baru pulih nie, so rasanyee cuti panjang akan dihabiskan berpoya2 di pasir gudang sajalah..
Seronoknye pada aku bila tiba raya Cina nie bukannye aper, otomatiknyee aku dptlah angpaw beso dari opis..huhuhu...Dalam erti kata yg senang paham aku dpt BONUS... Taklah lebat cam org lain..Company kecikkan dpt pun cukuplah lepas bayar utang2 yg tertunggak.
Minggu depan naik keje tunggu angpaw dari bos aku pulak..Walaupun bos aku bujang,  tiap2 tahun dia mesti kasi tuk semua pekerja..tu yg bestnyee..
Suasana kat opis sekarang nie biasa aje...yerlah ada ker tak de bos aku tetap sama..ngular ker, keje ker, ada dia kesah janji jgn sampai mendatangkan masalah pada dia..Bos aku awal2 dah cuti..Dia cuti ker tidak sama aje pada aku...huhuhu
Nak ucapkan Gong Xi Fai Cai tak ramai lak kawan Cina..Kalu ada pun bos aku aje kot yg rapat, tapi awal2 aku dah wish ..
Argghhh apa2 pun Gong Xi Fai Cai nie mood aku bestttt sesgt...
Chow Chin Chow