Isnin, April 25, 2011

AbAH & DiaLySiS

Akhirnya Abah aku kena gak wat Dialysis..Nak wat mcmanakan dah ketentuan..Ari rabu ari tu aku bawak Abah aku gi check up kat Hospital, Doc terus ckp keputusan darah yg bulan lepas menunjukkan buah pinggang Abah dah kecut, tuk selamatkannye kenalah cuci darah wat Dialysis..Time tu gak aku cari tempat Dialysis tuk Abah aku..Kelam kabut gak ari tu uruskan semua nie, Sian Abah..
Macam2 masalah timbul..dari segi duit, masa, tenaga, semualah tapi aper2 pun kalu pikir balik nie cuma ujian kecik aje dari Tuhan tuk family aku,,Ada lagi org susah dari Family aku..Aper yg boleh aku bantu, akan aku bantu,,aku ada Family yg kuat tuk tempuh semua dugaan nie..


 


Manalah tahukan dengan kuasa Allah S.W.T. dengan watnye dialysis nie Abah aku boleh berjalan kembali..
..InsyaAllah..