Khamis, April 28, 2011

KisAh DaNia NaiK TrAiN


Minggu lepas Tadika Dania wat trip naik train..Dari tadika naik bas sampai JB Central , dari JB Central naik train sampai Kluang, Pastu dari Kluang pi Gunung Lambak Eco-Resort. Punyalah excited anak aku, tak pernah naik train, aku pun penah naik sekali aje...Hubby aku lagilah tak pernah naik langsung..huhuhu..hari2 tanya bila nak pegi.
Pagi2 dah bangun, tak de masalah pun time kejut Dania mandi..kul 6 pagi dah bangun..Ikutkan mak aku tak kasik ikut..Hubby aku ckp biarkan dia berani skit..Lagipun cikgu2 ramai kawal..apa nak kisahkan sgt..
Sampai Tadika ingatkan Dania paling awal, rupa2nye ramai yg dah sampai..Mak bapak jgn ckp punyalah ramai mcm nak tinggalkan anak seminggu..ngan bekal masing2..Aku tak bekal kan aper2 pun semua cikgu dah sediakan, siap ngan beg sekali cikgu bagi..
Muka teruja Dania jgn ckp..suka aje..kawan2 Dania yg lain pun sama..Mak bapak aje aku tgk mcm2 pesan..anak2 saja aje..tak sabo & excited giller..


Aku bagi gak camera kat cikgu Dania tuk amikkan gambo, tapi cikgu dia tak nak sebab kalu amik camera aku kena amik yg lain2 punya gak..so tak dptlah amik gambo Dania..tapi aku ada cilok gak 2 3 keping gambo dari blog Pengetua Dania..tapi takdelah gambo Dania..
Jom layan gambo keterujaan Dania time nak bertolak..

Muka teruja giler :)

Cikgu sebok ikat riben kat tangan
sampai terkejam mata nak naik bas

suasana awal pagi

Yang nie Gambo dari Blog pengetua Dania:-




Sampai aje umah petang tu..mcm2 citer kuar..Aku n Hubby aku dengokan aje, Semua best kecuali 1 aje Dania komplain dlm train panas giler..hahahaha..