Isnin, Julai 06, 2009

FeDa & DaZiF KaHWiN

Semlm member aku zaman sekolah Kahwin..FEDA ngan DAZIF..lama siott diaorg nie couple..tak silap aku 13 tahun..dari sekolah tue..akhirnya sampai gak jodoh diaorg nie...seronok gak semlm dpt jumpa member2 sekolah..tapi masa FEDA nikah ngan berinai ari Sabtu aku tak dpt datang sebab aku gi Mersing...Nie gambar yg sempat aku snap dari H/phone aku, tak de camera semlm..nti tgu gambar FEDA siap aku mintak...

Tema Hijau...so secara otomatiknya kita org semua member2 pakai Hijau semlm.

Mlm sebelumnya Dania, Sofea ngan Zara dah rasmikan pelamin tu dulu

Mlm sabtu tu aku gi gak jengah umah FEDA...rewang2 skit2 sambil bergosip ngan PIDAH dan ANIS...

Sian PIDAH lepak gak tolong FEDA sampai kul 3 pagi mlm tue..ANIES lak sorang2 aje time FEDA nikah, member2 yg lain semua janji cipan kata nak datang tapi hampeh...Si YATT TOP lagilah tipu aku hidup2, mati2 aku ingat dia datang rupa nye palsu belaka..siott ko YATT..